ריהוט משרדי ארגונומי

ריהוט משרדי ארגונומי
 

אורח החיים המודרני, הרווי בלחצים, עצבים וריצות אין סופיות, אילץ רבים מאיתנו להצטייד במזרן אורטופדי, כזה שישחרר את כל הכאבים בגב, ירגיע את הרגליים ויעניק זווית אידיאלית לראש. הוא ממלא את תפקידו בצורה מופלאה ועל כך אנו אומרים לו הרבה תודה. אך תתפלאו לגלות כי תחום האורטופדיה משתלב היום לא רק בעולם השינה, אלא מצא את מקומו הטבעי גם בעולם העסקים. כן, היום ניתן לראות בשוק יותר ויותר רהיטים אורטופדיים: כסאות, שולחנות וספות ועוד מגוון פריטים של ריהוט משרדי ארגונומי.

אלו לא סתם רהיטים – ריהוט משרדי ארגונומי מאפשר לנו לקבל מקסימום נוחות ולתת מקסימום תוצאות. רהיטים אלה, בדומה למזרנים אורטופדיים, מיוצרים בשיתוף עם מומחים מתחום הארגונומיה והאורטופדיה, העוסקות בשברים, נקעים, זיהומים ודלקות בעצמות, בשרירים ובפרקים וכן בתפקודו של עמוד השדרה.


ריהוט משרדי ארגונומי – קודם כל הבריאות

בריאות זה שם המשחק בתחום של ריהוט משרדי ארגונומי. רהיטים ארגונומיים הם קודם כל רהיטים בריאים לאדם המשתמש בהם, במיוחד אם מדובר בתקופת זמן ממושכת ומתרחשת בדרך קבע. רהיטים אורטופדים שומרים עלינו מנזקים גופניים כאלה ואחרים הקשורים לדלקות שרירים. כסא ארגונומי למשל, יהיה בעל משענת לגב יציבה ומתוכננת בהתאם למבנה הפיזיולוגי של הגב, ישמור על מצב הצוואר, הידיים והרגליים. שולחן אורטופדי לעומת זאת, יהיה בעל אפשרות לכוונן של הגובה והזווית של הפלטה העליונה, מה ששומר על עמוד השדרה, פרקי הידיים והגב.


ריהוט משרדי ארגונומי – גם נוח וגם יפה

ריהוט משרדי ארגונומי, מעבר לפונקציונאליות והפן הפיזיולוגי שלהם, הם גם רהיטים יפים ומעוצבים, כולל ריהוט משרדי. זהו בשום אופן לא ריהוט מיושן, מכוער או מגושם אלא ריהוט מודרני, עדכני, איכותי ויפה להפליא. בשוק הרהיטים המשרדיים ניתן למצוא היום מגוון עשיר מאוד של רהיטים אורטופדיים, אם כי מרביתם יחסית יקרים. אך ככה זה כשרוצים לשמור על הבריאות היקרה, אותה לא ניתן לקנות בשום כסף שבעולם וכן רוצים להיות עדכניים עם רוח הזמן. ריהוט משרדי ארגונומי ניתן לשלב בכל סביבה: סביבה עסקית, לימודית וכו'.


רהיטים אורטופדיים – כיצד לבחור

בעת הבחירה של ריהוט אורטופדי כזה או אחר, קודם כל חשוב לבדוק את היצרן. האם הוא יצרן ותיק ובעל מוניטין והאם יש לו המלצות. בנוסף לכך, חשוב לבצע השוואת מחירים באמצעות אתרי אינטרנט בהם מרוכזים יצרני ריהוט משרדי. לעיתים, ניתן למצוא את אותו המוצר בהפרשים די משמעותיים המגיעים למאות שקלים. חשוב גם לוודא כי תקבלו על המוצר אחריות וכן לוודא כי הוא בעל תקן של מכון התקנים הישראלי.

 

Strip Line1
Strip Line2