שאלות נפוצות



שאלה: מה הייתרונות של שירות הייעוץ הטלפוני?


תשובה: לשרות הטלפוני יתרונות רבים ואלו הבולטים: מקבלים ייעוץ מיידי ללא צורך בקביעת פגישה, התשובות מהירות, ניתן להתקשר גם לייעוץ קצר – רק אתם קובעים את אורך הייעוץ, אין צורך לנסוע ברכב ולחפש חניה, מיטב המיסטיקנים של ישראל מחכים לשיחה שלכם בכל רגע...


שאלה: לאיזה מספר מחייגים כדי לקבל ייעוץ טלפוני?

 

תשובה: פשוט מאוד! לקבלת ייעוץ טלפוני דיסקרטי, ניתן לחייג מכל מכשיר טלפון את המספר הבא 012-4090-672-0036 - בשלב שני תוכלו לבחור את השלוחה הרצויה. בהצלחה!


שאלה: איך בוחרים את המיסטיקן שהכי מתאים לנו?


תשובה: ריכזנו עבורכם את מיטב המיסטיקנים בישראל. בעמוד הראשי של האתר, אנו מציגים לכם את רשימת המיסטיקנים המומלצים ביותר. במידה ותקליקו על שמו של אחד המיסטיקנים, תוכלו לקרוא אודותיו מידע נוסף: ותק, ניסיון, תחומי התמחות, המלצות ועוד...


שאלה: מה עושים כשאין מענה או כשהקו תפוס?


תשובה: עקב עומסים גדולים בקו השירות, קורה שמקבלים צליל חיוג תפוס. במקרה מסוג זה מומלץ להמתין כמה דקות ולהתקשר פעם נוספת. במידה והבעיה חוזרת, כנראה שקו הטלפון שלכם חסום לשיחות לחו"ל. במקרה כזה, יש ליצור קשר עם ספק הטלפון שלכם ולבקש לפתוח את הקו לשיחות בינלאומיות.



שאלה: מה קורה אם המיסטיקן המבוקש לא זמין או תפוס בשיחה אחרת?


תשובה: במקרה כזה, אנו ממליצים לכם לקבל מענה ממומחה אחר באותו התחום, שהרי ניתן למצוא באתר מגוון מומחים גדולים בכל תחום. אפשרות נוספת היא להתקשר מאוחר יותר.


שאלה: כיצד מתבצע התשלום עבור שיחות הייעוץ?


תשובה: אין צורך בכרטיס אשראי. התשלום מתבצע אוטומאטית באמצעות חשבון הטלפון ממנו התקשרתם. גובה התשלום בפועל נקבע לפי אורך השיחה.


שאלה: איך ניתן לזהות את החיוב בחשבון הטלפון שלי?


תשובה: החיוב הרלוונטי יופיע בחשבון הטלפון שלכם תחת המפעיל "012". כדי לשמור על הפרטיות שלכם, אנו לא מציינים בשום אופן את סוג השירות בחשבון.


שאלה: מהי עלות שיחת הייעוץ עם המומחים?


תשובה: עלות שיחת ייעוץ דיסקרטית עם מומחה בתחום המיסטיקה הינה 12.90 ₪ בלבד לדקה. זכרו, רק אתם קובעים את אורך השיחה. החיוב יתחיל לאחר החיוג ועם השמעת פתיח הכניסה למערכת השירות.


שאלה: אני לא מצליחה להתקשר אל המומחים, למה זה קורה?


תשובה: ישנה אפשרות כי קו הטלפון ממנו בוצע החיוג חסום לשיחות לחו"ל. שירות הייעוץ הטלפוני מתבצע באמצעות מערכת מתקדמת ביותר הנמצאת בפועל בחו"ל. על מנת שתוכלי להתקשר אל המיסטיקנים המומחים ולהתשמש בשירות שלנו, יש לפנות בהקדם לחברת הטלפונים של מכשירך (בזק,הוט,013,012, אורנ'ג,פלאפון,מירס, סלקום) ולבקש לפתוח מיידית את הקו לשיחות חו"ל.

במידה ומדובר בבעיה חוזרת, ישנה אפשרות לשלוח אלינו פניה לבדיקה: לחצו פה להגשת הפניה. חובה לציין בפנייה את שם ספק הטלפון (בזק, פלאפון, אורנג'...) ובנוסף את מספר הטלפון ממנו ניסיתם לבצע את השיחות.



*זכרו! לפני שמתקשרים, יש לקרוא את תקנון השירות של האתר.


אנו מאחלים לכם שתקבלו ייעוץ קסום ומופלא!

צוות האתר.




 

Strip Line1
Strip Line2